Dieta Montignaca

Author: admin  //  Category: Bez kategorii

Powstające diety najczęściej są wynikiem własnych doświadczeń. Bardzo podobnie było z dietą Montignaca, dowiódł on że to nie ilość spożywanych produktów ma największy wpływ na naszą wagę ale sposób ich doboru. Dieta którą stosował doktor Montignac pozwoliła mu w zaledwie trzy miesiące schudnąć piętnaście kilogramów, efekt jest bardzo spektakularny i na pierwszy rzut oka może być zbyt obciążający dla naszego organizmu. Dieta nie jest zbyt skomplikowana polega ona głównie na wybieraniu z pośród złych i dobrych produktów.  Według twórcy tej metody odchudzania węglowodany są największym źródłem naszej otyłości, należy je podzielić na złe i dobre. Dobre to takie które nie wywołują wysokiego poziomu cukru we krwi. Czyli krótko mówiąc musimy spożywać takie produkty, które mają niski poziom glikemiczny. Takie produkty to przede wszystkim razowe pieczywa oraz makarony, chude mięsa i ryby oraz niektóre owoce a w szczególności grejpfruty oraz brzoskwinie. Nasza dieta to głównie złe węglowodany które nie tylko podnoszą poziom cukru we krwi, ale także wzmagają nasz apetyt, a wyeliminowanie tych produktów jest drogą do sukcesu.

Witaminy – ważna rzecz

Author: admin  //  Category: Bez kategorii

Jeżeli jesteś osobą, która każdego tygodnia spędza kolejne godziny na siłowni w swojej drodze do uzyskania wspaniałej sylwetki, której jak masz nadzieje będą Ci zazdrościć nie tylko przyjaciele, ale ludzie, których spotkasz na basenie, plaży czy zobaczą Twoje wspaniałe ciało na zdjęciach, a być może nawet plakatach czy też okładce magazynu to też zapewne potrzebujesz wielu wspomagaczy, które pozwolą Ci osiągać te zamierzone cele. Witaminy można kupić w każdej aptece. Czasami nawet witaminy są sprzedawane na odpowiednim stoisku w supermarkecie. Jednak aby odpowiednio dobrać dawki i rodzaje witamin najlepiej skonsultować się wcześniej z lekarzem lub farmaceutą. Źle dobrane zestawy witamin mogą nam zaszkodzić a nawet prowadzić do poważnych chorób. Również niedobór witamin nie jest wskazany. Ilość przyjmowanych witamin należy odpowiednio zbilansować.

Suplementy

Author: admin  //  Category: Bez kategorii

Liczne reklamy producentów środków farmaceutycznych zachęcają nas do poprawy stanu swojego zdrowia przy pomocy suplementów. Dostępne są specyfiki zarówno na poprawę stanu skóry, zapobieganie powstaniu zmarszczek, polepszenie jej kolorytu i usunięcie przebarwień, jak i wspomagające koncentrację i zapamiętywanie, uzupełniające niedobór witamin i składników mineralnych, oraz poprawiające samopoczucie. Różnorodność tych środków jest ogromna i z roku na rok rośnie. Ich atrakcyjne, kolorowe opakowania, liczne promocje i gratisy, zachęcają do zakupu i przetestowania produktu. W wielu przypadkach ich skład ogranicza się do ziół, które są dostępne powszechnie i które równie dobrze moglibyśmy wprowadzić do organizmu poprzez napary. Jednak obietnice producentów przekonują nas znacznie bardziej skutecznie. Wierzymy, że połykając magiczne tabletki staniemy się zdrowsi i piękniejsi, jednak niektóre badania wykazały, że przyswajalność substancji biologicznie czynnych w takiej formie, jest stosunkowo niska.

Dieta na przytycie

Author: admin  //  Category: Bez kategorii

Podczas gdy większość naszego społeczeństwa boryka się z problemem otyłości to istnieje także taka grupa osób, których problemem jest niedowaga. Wbrew pozorom taki stan nie jest normalny a czasem może być nawet bardzo groźny dla naszego organizmu. Przyczyn takiej niedowagi może  być kilka, być może jest to spowodowane zbyt małą ilością spożywanych kalorii, ale problem może mieć także podłoże zdrowotne. Dieta która pozwoli nam ustabilizować swoją wagę powinna być bardzo dokładnie przemyślana, nie możemy opychać się pustymi kaloriami  takimi jak słodycze czy fast foody bo te tylko otłuszczą nasze narządy wewnętrzne. Dieta na przytycie musi być regularna i systematyczna, musimy jadać dużo warzyw i chudych mięs oraz ryby. Wszystko to powinno być także wspomagane ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie. Dieta na przytycie nie powinna także narzucać nam stałej liczby spożywanych kalorii, musimy stopniowo zwiększać nasze porcje aż do momentu osiągnięcia odpowiedniej wagi. Dobrze jest także wybrać kilka podstawowych produktów na bazie których będziemy przygotowywali nasze posiłki.